Меню сайта
Статистика
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
Інформація для учнівДо уваги батьків та учнів! В зв’язку з тимчасовим призупиненням навчального процесу та з метою надолуження навчального матеріалу пропонуються завдання для самостійного опрацювання, а саме: 26.01.2016 року.Природознавство5 клас - Теми Виникнення та Будова Землі (§ 25 підручника) Географія: 6 клас – Атмосфера. Добовий і річний хід температури. 7 клас – Антарктида. Природа материка. 8 клас – Природно-територіальні комплекси (ПТК). 9 клас - Сільське господарство. Галузева структура. Рослинництво. Економіка 11 класФункції підприємства і підприємця. (ст..69-78 підручника І.Ф.Родіонова). Історія: 7клас – Прочитати с. 104-114, відповідати на запитання. 8 клас – Опрацювати § 13-14, повт. §12 9 клас – Опрацювати § 22, повт.§ 20-21 11 клас – Опрацювати § 25, підготуватися до уроку узагальнення. Математика 5 клас Прочитати § 31. Розв'язати № 1032; 1038; 1042 Алгебра 7 клас Прочитати § 20. Вивчити формули суми та різниці кубів. Розв'язати № 670, 671, 672, 673. 8 клас Прочитати § 15. Розв'язати № 522, 523, 530 11 клас Прочитати п. 22.1. Розв'язати № 3,4,5, 7 с.297 Повторити § 22. Розв'язати № 8, 9, 14, 18 с. 298 Геометрія 7 клас Повторити ознаки рівності трикутників. Виконати завдання для перевірки знань на с. 78-79 8 клас Прочитати § 7 с. 43. Сума кутів опуклого многокутника Розв'язати № 1, 2 с.46 9 клас Прочитати § 14 с.111-112 . Паралельне перенесення. Поворот. Виконати практичну роботу10 с. 115, практичну роботу 11 с. 116 11 клас Прочитати § 19 с. 163-165. Розв'язати № 1; 2 с.171 Біологія11 клас Опрацювати §31 ,з. №1-5 усно 9 клас Опрацювати §65, з.№1-5 усно, з. на с.187 письмово 8 клас Опрацювати §31-33,скласти порівняльну таблицю 7 клас Опрацювати додаткові джерела по темі „Кров та її функції.Транспорт речовин у тварин” 6 клас Опрацювати §31,словник,з.№1-3 усно
Хімія11 клас Опрацювати §22 з.№9 9 клас Виконати завдання №8,9,повторити §21-22,таб.№6,с.135 Українська література 6кл Читати с 82-85, дати відповідь на запитання, що таке щастя? Записати свої думки в зошит, проілюструвати їх прикладами з віршів І. Жиленко. 8 клас Читати с 145-166, вивчити уривок з „Давньої казки”, визначити композицію поеми. 11 клас Підготувати повідомлення „О. Довженко- відомий у світі кінорежисер , засновник поетичного кіно”, читати повість „Україна в огні”. Українська мова 6 клас Опрацювати §40, виконати вправи 315-318, 324. 5 клас Опрацювати § 31, виконати вправи 284- 287, 289.
9клас Опрацювати § 22, виконати вправи 220, 227-228. 11 клас
Опрацювати § 34, виконати вправи 413-414 2 класЛітературне читання - с.65-67, читати виразно вірші, відповідати на запитання Математика - с. 89-91, обчислити приклади 576, розв’язати задачу 583 Українська мова - с.102-103, вправа 2, списати другий абзац, підкреслити дієслова, поставити до них питання Природознавство - с.84-85, опрацювати текст, скласти розповідь за малюнками. 3 клас Природознавство Опрацювати статтю „ Як розмножуються рослини. Сторінка 97-98 МатематикаРозв’язати задачі № 597, 604. Сторінка 93-94. Обчислити приклади № 598, 605. Сторінка 93-94. Українська мова. Повторити вивчене про іменник. Виконати вправу 258. Літературне читання. Вивчити вірш В. Сосюри „ Спокоєм повиті…” 4 клас Літературне читання Опрацювати оповідання О. Донченка „ Лісничиха”. Українська мова Виконати вправи 14 –стр. 11, 19 – стр. 14. Математика Розв’язати задачі № 496, 497, стр. 79, 512 стр.81. Обчислити приклади № 513 стр. 81 27.01.20162 клас Літературне читання - с. 67, повторити і пригадати вивчені твори , скласти розповідь про зиму Математика - с. 91-92, розв’язати задачу 591, обчислити приклади 592 3 клас Математика. Розв'язати задачу № 613, обчислити приклади № 614. Літературне читання. Вивчити напам'ть вірш М. Підгірянки "Вечір іде". 4 клас. Літературне читання. Скласти продовження твору О. Донченка "Лісничиха". Матеатика. Розв'язати задачу № 643, обчислити приклади № 644. Укр. мова. Виконати вправу 269. Алгебра , 7 клас Повторити § 20. Розв′язати № 678; 680.
Алгебра, 8 клас Повторити § 14 – 15. Розв′язати № 677; 679; 683.
Математика, 5 клас Повторити § 31 . Розв′язати № 1039; 1043. 6клас укр. літ. Читати поезії Ігоря Калинеця «Писанки», «Блискавки», «Веселка», «Криничка», «Дим», вивчити напам’ять 1 вірш. 5 клас укр. мова Опрацювати § 31, виконати вправи 284- 287, 289. 9клас укр. мова Опрацювати § 22, виконати вправи 220, 227-228. 11 клас укр. мова Опрацювати § 34, виконати вправи 413-415, 417. 6 клас укр. мова Опрацювати §44, виконати вправи 358-359, 363-364. Біологія6 клас Опрацювати параграф 32,скласти таблицю по способам розмноження 7 клас Опрацювати додаткову літературу по темі”Виділення та його значення для організму”
9 клас Опрацювати параграф 66,намалювати відділи гіпофіза та епіфіза. Хімія11 клас Повторити хімічні властивості етанової кислоти. Історія 8 клас Опрацювати §15, повт. § 13-14 9 клас Правознавство Опрацювати § 13, дати відповіді на запитання Художня культура Написати міні - твір "Культура та її роль в житті людини" 11 клас Художня культура Дібрати ілюстрації до теми "Китайський живопис"
Правила дій при виявленні підозрілих та вибухових предметів
У зв'язку з загостренням ситуації у Донецькій та Луганській областях, Державна служба України з надзвичайних ситуацій звертається до вас з проханням бути пильними та завжди пам’ятати основні правила дій при виявленні підозрілих та вибухових пристроїв під час новорічних свят. Для того, щоб вирізнити вибухові пристрої з-поміж усіх інших, варто запам’ятати їхні характерні ознаки: - предмети є незнайомими або незвичними для цієї обстановки чи території; - наявність звуків, що лунають від предмету (цокання годинника, сигнали через певний проміжок часу), миготіння індикаторної лампочки; - наявність джерел живлення на механізмі або поряд з ним (батарейки, акумулятора тощо); - наявність розтяжки дротів, або дротів, що тягнуться від механізму на велику відстань; - предмет може бути підвішений на дереві або залишений на лавці. Найчастіше вибухові пристрої можна виявити у місцях масового перебування людей. Тому, якщо ви побачили підозрілий предмет на вулиці: - негайно зателефонуйте до Служби порятунку за номером 101 або у відділення міліції за номером 102; - попередьте перехожих про можливу небезпеку; - очікуючи на прибуття рятувальників, огородіть чимось небезпечне місце та відійдіть від знахідки на безпечну відстань (100 м). Для огородження скористайся будь-якими підручними матеріалами: гілками, мотузками, шматками тканини, камінням тощо. Якщо ви перебуваєте у громадському транспорті та інших місцях скупчення людей вам необхідно бути особливо уважними та дотримуватись таких правил: - звертайте увагу на залишені сумки, портфелі, згортки чи інші предмети, у яких можуть бути заховані саморобні вибухові пристрої; - у разі виявлення підозрілого предмета негайно кнопкою виклику водія, переговорним пристроєм чи іншим способом повідомте про знахідку водія чи правоохоронців; - не відкривайте знайдені пакети чи сумки, не чіпайте їх та повідомте людей довкола про можливу небезпеку. Категорично забороняється: - торкатися предмету і пересувати його; - користуватися засобами радіозв’язку, мобільними телефонами (вони можуть спровокувати вибух); - заливати його рідинами, засипати грунтом або чимось його накривати; - торкатися підозрілого пристрою та здійснювати на нього звуковий, світловий, тепловий чи механічний вплив, адже практично всі вибухові речовини отруйні та чутливі до механічних, звукових впливів та нагрівання. Якщо лиха не вдалося оминути і стався вибух, дуже важливо не втратити контроль та не піддаватися паніці: - спробуйте заспокоїтися та уточнити ситуацію; - ні в якому разі не користуйтеся відкритим вогнем; - зі зруйнованого приміщення слід виходити обережно, не торкаючись пошкоджених конструкцій та дротів; - при задимленні обов’язково захистіть органи дихання змоченою хусткою, шматком тканини чи рушником; - по можливості та наявності необхідних знань і навичок надайте першу домедичну допомогу постраждалим; ‑ дочекайтеся прибуття представників аварійно-рятувальних служб та у подальшому дійте за їх вказівками; - якщо вибух стався у громадському транспорті, вам необхідно, насамперед, виконувати всі команди водія чи команди, які оголошуються дистанційно. Пам’ятайте! Одна з основних причин нещасних випадків, пов’язаних з вибуховими пристроями – грубе порушення елементарних правил безпеки. Знешкодити вибуховий пристрій або локалізувати вибух можуть лише підготовлені спеціалісти після виведення людей із небезпечної зони. При виявленні підозрілого предмета, негайно повідомте про це Службу порятунку за номером 101 та правоохоронні органи за номером 102. До уваги випускників! Дирекція Козелянського НВК інформує про порядок закінчення 2014-2015 навчального року та проведення державної підсумкової атестації Відповідно до Інструкції про переведення та випуск учнів (вихованців) навчальних закладів системи загальної середньої освіти (наказ Міністерства освіти і науки України від 14.04.2008 №319), Положення про державну підсумкову атестацію учнів ( вихованців) у системі загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 30.12.2014 року №1547 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 лютого 2015 року №15/26602, наказу Міністерства освіти і науки Укрвїни від 20.02.2015 року №192 «Про проведення державної підсумкової атестації учнів ( вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2014-2015 навчальному році», наказів Міністерства освіти і науки України від 01.10.2014 року №1120 (п.4) «Про деякі питання проведення зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання , здобутих на основі повної загальної середньої освіти, для осіб, які виявили бажання вступати до вищих навчальних закладів України в 2015 році» ( у редакції наказу Міністерства освіти і науки України від 12.02.2015 року №132), листів Міністерства освіти і науки України від 11.від .2014 року № 1/9 -303 «Про навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів та структуру 2014-2015 навчального року», від 14.10.2014 року № 1/9-535 «Щодо організації навчання у загальноосвітніх навчальних закладах осіб, що проживають на тимчасово окупованій території в Автономній республіці Крим, місті Севастополі та у місцях проведення антитерористичної операції в Донецькій і Луганській областях», від 20.01.2015 року №1/9-21, «Про деякі питання проведення державної підсумкової атестації та зовнішнього незалежного оцінювання у 2014-2015 навчальному році», від 23.02.2015 №1/9-89 «Щодо окремих питань проведення держаної підсумкової атестації та зовнішнього незалежного оцінювання у 2015 році»,листа СОІППО від 20.03.2015 №246 «Про особливості проведення державної підсумкової атестації в початковій колі у 2014-2015 навчальному році», наказу відділу освіти Недригайлівської РДА від 26.03.2015 №106-ОД «Про закінчення 2014-2015 навчального року та проведення державної підсумкової атестації в загальноосвітніх навчальних закладах району» Державна підсумкова атестація в Козелянському НВК буде проведена згідно окремого графіка у такі терміни: 4 клас – з 12 по 21 травня 2015 року з трьох предметів: української мови, читання та математики; 9 клас – з 01 по 08 червня 2015 року з трьох предметів: української мови, математики та предмета за вибором навчального закладу ( біологія)
|
Інформація щодо деяких особливостейзовнішнього незалежного оцінювання 2016 рокуУ 2016 році для вступу до вищого навчального закладу (ВНЗ) абітурієнти подають сертифікати ЗНО лише 2016 року. Кожен учасник ЗНО має право скласти тести не більш як із чотирьох навчальних предметів з переліку:
Програми зовнішнього незалежного оцінювання із усіх предметів розміщені в розділі «Підготовка до ЗНО». Переклад завдань сертифікаційних робіт зовнішнього незалежного оцінювання 2016 року з історії України, математики, біології, географії, фізики, хімії буде здійснено кримськотатарською, молдовською, польською, російською, румунською та угорською мовами. Державна підсумкова атестація з української мови, історії України та математики Для усіх випускників старшої школи загальноосвітніх навчальних закладів 2016 року результати зовнішнього незалежного оцінювання з української мови і літератури зараховуватимуться як оцінки за державну підсумкову атестацію, що визначатимуться на основі кількості балів, набраних за виконання завдань лише з української мови. Як оцінки за державну підсумкову атестацію зараховуватимуться й результати зовнішнього незалежного оцінювання з математики або історії України (період ХХ – початок ХХІ століття). Встановлення «порогового бала» Для визначення результатів ЗНО-2016 з кожного предмета буде встановлено «пороговий бал», тобто та кількість тестових балів, яку може набрати мінімально підготовлений абітурієнт. Учасники тестування, які не подолають «поріг», не зможуть використати результат ЗНО з цього предмета для вступу до ВНЗ. Усі абітурієнти, результати яких будуть не нижчими від «порогового бала», отримають оцінку за шкалою 100–200 балів та матимуть право брати участь в конкурсному відборі при вступі на навчання. Детальніша інформація про метод визначення експертами «порогового бала» подана в статті Валерія Бойка «Визначення результатів зовнішнього незалежного оцінювання: старі проблеми та нові перспективи». |
Поиск
Календарь
Архив записей
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||